editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

nyckeln till frihet..

Kategori: Allmänt

Lyckades sova alldeless för länge idag!
Har ju sjukt mkt jag måste hinna göra innan jag börjar jobba!
Måste packa ned det sista i flyttlådor nu!
För imorrn jobbar jag 10-22.15 och hinner inte packa nått.
Och sen på söndagen kommer björn och Kalle och hjälper mig flytta typ kl 8 på morgonen!
Så allt måste bli klart nu nu nu!

Idag får jag hämta nyckeln till LägenheteN! ÅHH!! Jag är så glad!
Det måste väl betyda att jag får gå upp och titta på den! :D
eller?
För jag har nästan glömmt hur den ser utXD

hihii^^


btw så är jag sjuukt förälskad i denna snygging!
Kollade på "leende guldbruna ögon" igråkväll!
Var en serie som gick i 3 delar som utspelar sig delvis i Fellingsbro där jag kommer ifrån!
Och denna snyggingen Fares Fares spelar en AWESOME Rappare som tillslut faller för Dansbandsmusiken!
Älskar senen när han står i Duschen och börjar nynna på nån dansbandslåt och blir oxtokig på sig själv! XD
hihi!
Snyggast i världen! <3

Kommentarer

  • Jempan säger:

    HAHAHAHAHA, tack <3 Hoppas det är på ett positivt sätt! hahaa!



    Vad kul att du äntligen får flytta nu :D Vi kanske kan ses nån dag?! :) Så kan jag få se din nya lägenhet också!

    2010-07-30 | 16:52:21
    Bloggadress: http://jempan.se
  • mikkis säger:

    Jag är så avundsjuk på dig som har kommit härifrån! Vart hittar du alla lägenheter? haha:D

    2010-07-30 | 20:02:28
  • Chantale säger:

    Heej gumman, fint du har det hemma verkligen! Ledsen att jag inte kunde komma på din inflyttnings fest, skulle verkligen velat, u know it! Jag såg Joseph Fares på stan häromdan och han har opererat näsan så nu kan du ju kalla han snygg:P.

    Pussar

    2010-08-07 | 20:46:53

Kommentera inlägget här: