editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

lycka är att vara jag!

Kategori: Allmänt

Nu står det flyttkartonger i hela lägenheten! Man får klättra fram vart man än ska! Dom är dessvärre tomma! För jag orkar inte börja packa än..  Suck!

btw så är jag överlycklig över att det regnade igår:D För nu är min bil jätteren och fin utan att jag var tvungen att lyfta ett finger!

Och jag är lycklig!! För jag ska åka till Gräbbessta med Jerry och Henrik på fredag!! Kan det bli bättre? svar: Nej det kan det inte!

imorrn blir det upp tidigt och gå på ett CVseminarium! Ska bli intressant!
Sen blir det lunch på stan med johannis innan man börjar jobba till stängning!

bara så ni alla vet så är jag kär! :) I en stammande kille som pratar alldeless för mkt! hihi^^

nu ska jag gå en kvällspromenad och äta lite fil och müssli i en skön säng med en bra film! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: