editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

LCHF in my as!

Kategori: Allmänt

trött på att äta naturell fil utan socker till frukost. med en mugg te..
Jag gillar te..
Men just nu vill jag ha ett STOOORT glas iskall Oboy! YEEHHHEEY!!!
Och något smarrigt gott nygräddat bröd!

Konstigt.. bara för att jag håller på med LCHF så är jag sugen på ALLT som jag inte får äta.. oavsett om jag gillar det eller inte...

Jag avlider snart utan mina popcorn! Och jag börjar tillochmed sakna nudlar!:O

Men här i veckan så har jag syndat otroligt mkt faktiskt:S
åt typ 5 makaroner, en liten snickers och en bulle:O
FAAAAAN!!!
blir galen på mig själv!!
Men har däremot straffat mig själv efter varje gång och gått en extra lång promenad.. hihi.. Så ska dom tas!


Får hämta nyckeln till lägenheten imorrn!! :D:D WIIHHOOOOOIIIUUUWW!! :D Coolt! ^^

Försökte ringa om parkeringsplats också.. Och gissa 1 gång...
Wait for it!...
Du är placerad i Kö!
Vad är det med mig och köer alltså!
Nej.. nu blir det cykla iväg och handla, föröka få ned det sista i flyttlådor Och Sen jobba, jobba, jobba!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: