editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jempannn

Kategori: Allmänt


Denna flicka gör dagarna värda!
Hon är en människa som ger och ger.
Och det är svårt att ge tillbaka!
Hon har en utstrålning utan dess like.
Och hennes ögon tindrar som de vackraste av stjärnor.
Alltid lyssnar hon och förstår och ger råd.
Trots det har hon själv djupa sår!
Jag önskar jag var ett plåster som kunde stoppa blödningen i hennes hjärta.
Jag önskar jag var ett piller som kunde lindra hennes smärta!
Oavsett .. så ska hon veta att jag alltid finns där.
För hon är den vackraste av änglar som finns här..
All min kärlek och styrka till dig!
Du är världens underbaraste tjej! <3

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Åååh, Johanna! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Så himla fint du skrivet! Jag blir helt tårögd.

    Jag måste verkligen tacka igen för idag att du var så himla underbar och snäll, som du ALLTID är. det betyder verkligen jättemycket för mig <3 Och du ÄR tillräcklig!

    Tack för att jag har dig som vän. Du är verkligen äkta. Fina, fina Johanna! <3

    2010-07-30 | 22:57:43
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Carro säger:

    Herregud så fint!!! Jag blev ju också tårögd... Ta hand om varandra!

    Saknar er båda <3

    2010-07-31 | 06:18:30

Kommentera inlägget här: