editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

FÖRFEST med MAGNUS UGGLA!

Kategori: Allmänt

HAHAHA!!! Sån sjuuuuuuuuk kväll igår var jag med om!!! Så jävla roligt alltihopp!!
blev bjuden hem till jerry på några öl med Läckan! sen vidare till Satins uteservering. och in där vi träffade Elias:) och dansa sista timman!!
Sen till statoil i almby med en sjukt kul cykeltur!! MOHAHAA. Max och sedan sääängen!! Tack killar! Ni gjorde min helg!
legkontroll next!

Torn av öl som ska föreställa en helikopter som landar!

Den snyggaste vurpan i världshistorien är utförd i Almby! Jag vek mig dubbelt!!

Är det ett styrketräningspass med armhävningar kl 3 på natten ? Eller ett misskyckat försök att resa sig efter en krasch!?


MAssa spindlar! ASSTORA!!! som kurar ihop sig till bollar och kattapultar sig själva och vecklar ut sig innan de landar på mig.. Skjuter ut små mini spindlar från benen. De var 4benta! Gula! Jag gör allt som står i min makt för att ta bort alla hemska äckliga djur. Men inser att det inte är någon idé. så jag ställer mig bara och skriker.. SKRIKER rakt ut och hoppas att någon av allt folk som går förbi ska hjälpa mig.. Tillslut börjar ett Rockband spela!! De spelar så att spindlarna börjar dansa.. Och de dansar iväg.. Och mitt skriv hörs inte mer...

Då inser jag att det inte var ett rockband. Utan min mobilringsingnal som ringer med en låt från tenasiousD... Det var Jobbet som undrade om jag kunde komma och jobba tidigare idag.. kl var 8.. Kände mig fortfarande full:S Ville ha pengarna men insåg att jag inte kan köra till jobbet i detta tillstånd!

Jag förblev sängliggande... Mår asbra nu faktiskt!:D Ska ställa mig och laga matlåda! Sen tror jag jag släpar med mig själv på en lååång promenad innan jobbet börjar!! 16-19.30! awesome!!!

sen jobbar jag imorrn med. sen åker jag på krysning!!:D WIIIHOOOOOIIIIIWWW!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: