editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fin regnig dag

Kategori: Allmänt

man kan säga som så att jag har haft en otroligt fin dag.. trots att min regndans funkade!! :*P

Har tillbringat dagen med Eira mest!
Vi åt på stan med Chantale.. Fick 3 par as superdupersnygga solglasögon av henne från att hon var i London!! <3
Sen gick vi p´å stan! Jag införskaffade mig en assnygg orange klocka.. Och en mobilladdare (ovärda pengar) eftersom att min på något otroligt mystiskt sätt försvann efter resan till Lund!:O

Sen gick jag och Eira hem till mig en sväng.. innan johanna kom och hämtade oss så vi handlade lite mat och åkte hem till henne och åt gott:D...

På torsdag åker min älskade Eira till NEW YORK!!! Helt sinnessjukt!!! vill också!! :D hihi^^

nåväl dagen idag har vart superbra! Nu väntas det bio men världens bästa Jerryperry!! <3

btw så har massa otroligt kloka ord sagts till mig idag!! Och speciellt ett samtal med Elias fick mig sjukt inspirerad!!! Me like! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: