editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Du är placerad i kö...

Kategori: Allmänt

Du är placerad i kö..
Din plats i kön är... 34...
Din väntettid är.. ca 10 minuter..
.........
Du är placerad i kö...
Tack för att du väntar.
Vi tar emot ditt samtal så snart vi kan.

HAAAAAAAAAAATAAAAA!! :@ GAAAAAH!!!!
i 22 jävla pissminuter lyssnade jag på den där fjollan som upprepade samma sak gång på gång, på gång, på gång.. ja ni fattar...
Tills en man svarade och jag berättade mitt problem och blev direkt vidarekopplad till....
EN NY KÖÖÖ!!!

Du är placerad i kö.. 
Din väntettid är.. ca 30 minuter..

J
ag slängde på luren och var så förbannad så jag skaka!!
De har säkert inte ens nån kö på sånna där ställen!! :I de gör det säkert för att jävlas! För att vi ska sitta i låååång kö  medans våra telefonräkningar stiger och blir skyhöga!!

Uch och fy!


Nåväl!
Sitter här och umgås med mina FYLLDA flyttlådor!
Mamma har hjälp mig organisera min flytt som tur är.. och tog helt enkelt saken i egna händer!
Jag har världens bästa mamma! <3
Vi hade myskväll igår. mamma jag och min bror! :D


Nu ska jag fixa mig lite.. för jag ska hem till Marika ikv.. Massa coopianer ska dit och föra.. och sedan blir det bowling:)
Göttans!!

Puss hejs! <3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Hoppas ni hade sjukt kul ikväll!!!

    Tänker på er <3

    2010-07-25 | 01:27:49
  • Carro säger:

    Hoppas ni hade sjukt kul ikväll!!!

    Tänker på er <3

    2010-07-25 | 01:29:22

Kommentera inlägget här: