editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

dermot clemenger

Kategori: Allmänt


Igår var denna snyggingen och handlade när jag jobbade!! Jag tror han kände igen mig.. för han glodde så konstigt på migXD :D För er som inte ser vem det är så kan jag avslöja att det är dermot clemenger- en av jurymedlemmarna från Lets Dance!

Och här om veckan skrev jag på ett paket till Ernst kirchsteiger..


Och nu när jag var på kryssningen så spelade ju Svänzons där! ni vet dom från dansbandskampen.. ;) Och självklart så kände basisten igen mig och hälsade när jag möttes lite senare!


Asså jag menar visst får folk vara kändiskåta.. Men de behöver ju inte glo på mig allt för mkt.. Så käånd är jag ju inte.. Än... ;)
nåväl.. Har faktiskt lyckats sova ganska bra inatt för ovanlighetens skull! somnade runt halv 3.. vaknade bara 2 ggr inatt av hemska mardrömmar.. Och sen vknade jag ju nyss av ett enormt tryck över bröstet..

Nu blir det duschen.. Sedan flyr jag Stan! Puss!

Kommentarer

  • Mica säger:

    Hahha:P Svänzons...mitt ex, Jens, som sjunger där ju:P Vad kul!

    2010-07-10 | 10:57:33
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: