editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Allsång & KAOS!

Kategori: Allmänt


nyss hemkommen från en fantastisk kväll i balstad!
Sjöng allsång för hela slanten! :D
Sjöng 2 sololåtar.
"Tusen & en natt" & "You Got a Friend" ..
Gick superbra!
Var så himla roligt!
ÄLSKAR verkligen att stå på Scen! Är som mitt andra hem! :)
Och så roligt att få bli kompad av Micke! Han är en sådan fantastiskt bra musiker! <3

tyvärr var det misdre roligt att komma hem till den otroliga, obeskrivliga röran som infinner sig hos mig!
Jag skojar inte när jag säger att man får KLÄTTRA för att ta sig in!! XD

Dagens telefonsamtal!!

Missat samtal från ett 0150-nummer!
Jag ringer upp:
-Ja hallå det är ERNST! (lät som en 20 åring.. Vem f*n är 20 och heter Ernst? )
-Ja hej, jag heter Johanna, och det hade ringt någon till mig från detta nummer.
-HANNA? :O
- NEJ! JOhanna!
- Då måste någon ha ringt fel. Ursäkta..
(Som att det hade varit någon skillnad om jag hette HANHA istället För JOHANNA! Hade någon rint rätt då eller?)

Jag kollade upp nummeret på Hitta.se - Det var någon i KATRINEHOLM! Mina hemtrakter för ca ett år sedan! Tänkte inget mer på det.. Och efter en timma så ringer det från samma nummer, Jag svarar:

-Jaa, HAllå?
-Ja, hej.. det är inte Isak jag pratar med va?
-ÖHHHM, NJAEEEEE! :P Asså du ringde mig för typ en timma sen. OCh jag heter Fortfarande Johanna!
-Hanna?
-Neej!
-Jag skulle få tag på Isak. Men jag hör ju faktiskt ganska tydligt att det inte är han jag pratar med.. jag måste fått fel nummer! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag störde! Ursäkta.. Ha det bra!


Mig skadar det inte det minsta om han ringer fler gånger faktiskt:) Han lät väldigt snygg och var trevlig att prata med XD

Gillar att vi har sådan vänlig ton mot varandra på mitt arbete!

Nu ska jag ta mig en kopp te och pusta ut efter en händelserik dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: