editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Spoiled

Kategori: Allmänt

Kom just hem från jobbet;) alltid lika roligt att jobba när en av mina hurtigaste bloggläsare och föredetta blåtotting sitter i kassan mitt emot;)
hihi<3

Idag slutade vi tidigt. pga att våran sång och teaterlärare sitter och jobbar stenårt med låtvalen till vårat nya projekt:)

jag, johanna och emelie drog upp på stan, käkade på saigon och shoppade:)
Jag handlade Superbra onyttiga saker:D

Ett par röda glasögon från BikBok, pads & rosa dependnagellack från kicks, läppglans från H&M, silkesdroppar som luktar vanilj från Amadeus & Mascara från Cubus.

 
Diss!
Dagens Diss går verkligen till små ynkliga personer som inte har mage att hälsa..
På ett sådant vis som denna personen gjorde det är helt obegripligt och bland det omognaste jag vart med om.
Punkt slut..
Hiss!
Hissen går till min älskade vän Johanna och Vårat låtskrivande idag:D Gick sjukt bra och var enormt kul:D Puss<3

Kom på när jag satt i Petras bil till jobbet (Tack för skjutsen) , att jag inte hade ätit nått sen kl 12 idag och att jag inte skulle komma hem förens 22.00..
Utan att ha någon rast på jobbet:(
Snacka om soppaTorsk!

så nu har jag tryckt i mig några riskakor:D Så nu ska jag sova gott:)

Imorrn efter skolan blir det träna med johannapanna..
Sedan Strömpis på kvällen som Johanna gullungen fick Fribiljetter till:D


Btw. Jag har drömt mardrömmar 2 nätter i rad nu och är jävligt trött på det! Kan alla hämska människor bara sluta våldgästa mig om nätterna!! Jag blir typ irriterad! Låt mig få sova! Ni har ingenting i mina drömmar att göra. Ni är inte välkomna! PUNKT!

Godnatt mina små älsklingar:D
Nu har jag bett en bön om att alla mina hämska drömmar ska förflytta sig till era .. Så sov så gott:)
Puss hej.

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    I WANT I NEW iphone, a new car, apartament, clothes osv.. hahhahaha en lite smyg premiär på våran låt ;)))

    så jävla bra !!! :D

    PUSSS gummmman, hade skit kul idag :DDDD <3

    2010-01-21 | 22:38:50
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    Ja, verkligen föredetta blåhåring! Skulle du börja ignorera mig på jobbet om jag färgade håret blått igen?

    Vilken tönt jag är.. man MÅSTE INTE kommentera på ALLA inlägg. Eller jo... om man heter Jenny måste mnan tydligen det.

    Nu är klockan 04.38, så då tar vi och säger godnatt!

    2010-01-22 | 04:39:07
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/
  • Maja säger:

    Vad söt den nedersta bilden var:)

    2010-01-22 | 04:53:22
    Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Hahaa, jaaa, jag skulle absolut kunna tänka mig att du färgar håret rosa. Du verkar vara liet utav av rosa person, iiingen aning om varför men.. bara en känsla ;) hahaha.

    Oh, nooo, det är alltså DU som ligger bakom mina mardrömmar! Its okaaay <3

    2010-01-22 | 12:32:38
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: