editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Pokerface non stopp!

Kategori: Allmänt

Jag bara ÄLSKAR att stå ute i en snöstorm i 50 minuter och vänta på en buss som är försenad och proppfull så den åker förbi mig 2 ggr så att jag kommer 45minuter försent till jobbet.. och förlorar ungeför 100:- i lön..

Någon mer än jag som Gillar detta?



Händelserik dag.. NAT!
Det mest intressanta var väl att brandlarmet på skolan gick.
Asså det är ju helt otroligt vad man tar det där med brandlarm oseriöst.. :S
HAHA! XD
Jag menar..
När Larmet går blir man typ irriterad för att man i mitt i någonting viktigt.. (Typ koka kaffe) . Och sedan går man lugnt och fins och hämtar sin väska, knyter skorna lååångsamt och hämtar jackan för att det är så oootroligt kallt ute..
HAHA!.
Men det är väl som den där sagan man läste när man var liten..
ni vet det där fåraherden som skriker "Vargen Kommer" fast den inte gör det..
Och sen när vargen väl kommer på riktigt så är det ingen som tror honom..
Ajja, jag tror ni fattar hur jag menar..



Mys i söndags efter jobbet.. Då kom mamma och Kalle och hämtade mig. Jag övningskörde massor;) Och sen åt vi på en hyffsad italiensk resturang:)

sen skulle Kalle laga mitt tangentbord..
H lyckades han med:D
Men OKSTAVEN efter A - blev heeelt trasig:(
så nu sitter jag, varje gång jag ska skriva Okstaven efter A, med nått konstigt tangentbord:P

nåväl:)
Nu ska jag kolla andra avenyn. och sedan packa iordning lite grejer tills imorrn:D

Så sinnessjukt trött på skolan nu:O
GAAH!!
Varje morgon drar man på sig något slags Pokerface och pallrar sig iväg (nej förlåt) Pöljsar iväg, till skolan och sitter och lyssnar och lossas vara intresserad av massa ointressanta grejer!
blä!!
Det är inte lätt det där med "livet".
Att hitta sig själv lixom..
Är det inte på tiden att man gör det snart?
Hittar sig själv? :S
Jag vet knappt vem jag är.. eller Hur jag är när jag är mig själv.
Jag vet knappt om jag är mig själv när jag bara är med mig själv:S
Knepigt det där..
Men det kommer väl om några år antar jag..

här kommer lite bilder från de senaste dagarna:D

Min Älskade bror och Älskade Mamma<3


Kalle sov hos mig och hade bäddat sååå fint när jag kom hem:P HAHA XD


Visa personer gör mig så otroligt lyckliga. <3  Andra inte..

Kommentarer

  • Johanna Appelquist säger:

    Du ska veta att du gör mig lycklig <3

    du de där med de så kallade livet upptäker man under tiden man lever.... hmmm långsökt men sant.

    SKOLAN SUGER men som sagt 127 dagar kvar nu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD PPÖSS <3

    2010-01-27 | 21:59:34
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: