editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

perfect me, myself and I

Kategori: Allmänt


Idag vaknade jag upp hemma hos johannapanna:D vi åkte upp på stan så jag klippte mig och köpte akrylgrejer.. sen fixade jag johannas Naglar.. Gick bra som tusan för att vara första gången och med konstiga grejer;) .. Sedan åkte vi upp på stan och åt på Saigon sedan har jag jobbat:D
Imorr blir det hem till min bästaste Johanna igen och bo där några dagar:D vi har HELA huset för oss själva..
MYYYYYYYYYYYYYS <3
Älskar dig johanna gumman:D <3

Jag funderar på att städa bort julen nu.. emn vill inte att den ska förvinna.. så jag vämntar lite med det tror jag:D
Har fixat mitt fula rör i taket nu iaf:D


Puss hejs:D

Kommentarer

  • Johanna A säger:

    jag älskar dig med <3 tack för att du finns<3

    NU RÖJJER VI HUSET IMR HAHAH :D <3333

    2010-01-04 | 22:49:55
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    Nä, men HEEEEEJ JOHANNA!!! Så du har också en blogg. Den var jättefin den med :D Typisk rocka a billybrud, haha, jag skoja :) Ni kan vi bli blogg-polare, haha! Puss!

    2010-01-07 | 23:27:52
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: