editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag är Jag & Du är Jag

Kategori: Allmänt


Sitter i en datasal på skolan.
Tangenborden glöder.
Väntar på att religionsprovet ska börja.
Om hinduismen.
Måste få G, annars blir det IG i kursen..
Uch och fy!
Fick reda på att jag har MVG i TeaterB iaf..
Och fick VG+ på svenska B skriftligt nationella (lite besviken).
nu ska jag gå och prata med min Matte B lärare och höra hur många poäng jag var ifrån G på matte nationella:P

Idag efter skooan ska jag upp på stan med johanna. ska lämna tillbaks lite grejer jag köpt. och sedan köpa ett friskis och svettiskort:)
Så nu blir det hårdträning;)


 


Världens snyggaste fanny:) http://yemkelaa.blogg.se/


Jag är Jag & Du är Jag. Jag är Jag & Du är Du. ^^

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: