editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

pling plong

Kategori: Allmänt

igår kom jag hem efter världens bästa helg i katrineholm:D
Det var jättejobbigt att åka hem:(
saknar redan alla så mkt. Trivs så otroligt bra där.
i staden , i den familjen.

var sjukt jobbigt att åka dit också..
var så orolig och nervös.
att riva upp alla gamla minnen.. både bra och dåliga.
Det tar på krarfterna och är som  att strö salt i  såren.

Men det var så underbart:D
har saknat alla så mkt. och sakn ar dem redan:/

här kommer massa bilder:D

Först kom jag fram till Vingåker efter en lååång bussresa..
Tänk att jag åkte den resan 2 gånger om dagen förut.. : O
helt obegripligt..
Men ändå begripligt när man tänker på varför jag gjorde det^^,
ja, det var tider det..
iaf så kom tomas och hämtade mig i vingåker, så åkte vi och hämtade jossan hos johan och camilla. sedan hem till Katrineholm. (känner mig verkligen som hemma där). 

lilla Carl som jag inte sett på flera månader hade blivit så stoor:D
vi hade lite julklappsbyte först:D
fick så himla fina saker!

*3 par örhängen.
*en choklasask.
*en asfin spargroda. (spargris)
*doftpåse som luktade gudomligt.
*en mangnet grej:)
*uvudmassage grej.
och sen innan jag åkte hem så fick jag ett jättefint *armband av evelina som hon gjort.
Och av lotta fick jag 100ml Calvin Klein parfymen Eternity.  HELT SJUKT! har velat ha den sjuuuukt länge!

Det var verkligen alldeles för mycket! <3 tack tack tack!

på kvällen lekte jag med alla underbara barn. och sen åt vi pizza, kollade på lets dance och flätade alla sötisars hår. sen kollade vi på hartbreakotell:) och sov i en hög:D
sandra gjorde några fina bilder på mig:) <3

min undrbara Lotta, vad jag har saknat dig<3

På lördagen åkte jag, lotta, jossan, evelina och sandra upp på stan och hoppade:)
sen åkte vi hem och åt semlor:D

Och på kvällen spelade hela familjen med andra ord. så sjuuuukt roligt:)
Lotta- dom 3 skurkarna i kalle anka?
Jossan - Piff och puff... och paff ? Haha!

sen lärde jag Sandra och spela 2 av de få låtarna jag kan på gitarr och piano. och lekte med evelinas coola djur:) 
sen åt vi Lottas underbart goda mat och kollade på Robinsson och åt ost och kex:D
och på kvällen/natten sov jag igen i en ännu större hög med alla underbara barn. vi kollade på en sjukt bra film som hette Aquamarine, och sedan kollade vi på djungel george. och berättade roliga historier, spökhistorier och gjorde skuggfigurer:D HaHa!

Söndag och hemfärd.
kände mig nere hela dagen:/
var även en sväng hem till min kära vän jenny och hälsade på..

Som sagt var. en helt fantastisk helg.
Tack för att ni finns! <3


När jag kom hem möttes jag av min älskade underbara johanna vid tåget. vi åkte hem till mig och städade. sen drog vi hem till henne oc kollade på Johan Falk, drack glögg och sov.
idag hade jag körlektion på körskolan så vi cyklade dit, sedan cyklade jag och johanna hem till mig och åt och sedan cyklade vi iväg till skolan för det var första dagen. en lektion:P.. härligt:D

Frös ihjäl av att cykla. men går fortare än att åka buss iaf:D



nu ska jag värma på en kopp glögg och krypa ned under täcket och se en bra film:D
puss puss<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är snart dax att du gör en bok av din blogg, du är så duktig på att skriva!

    2010-01-11 | 21:11:07
  • Johanna A säger:

    Nice picture bby ;)

    du va grym på att köra ;) PUSS<3

    2010-01-11 | 22:38:56
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se

Kommentera inlägget här: