editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

hard work work

Kategori: Allmänt

Hallå hallå mina små sötnosar:D
Nu är det på detta viset att jag sitter hemma hos min älskade johanna och pratar med Ellen:D
Jag, Johanna och Anthonia har tränat.. sjuuuukt jobbigt idag:P

Efter jobbet kom mamma och Kalle och hämtade mig så övningskörde jag hem:D vi åt god mat och fikade:D 

Kalle Vann på en trisslott idag:O 75 kronor X10 :O FATTA!!!750 :- Fyyy f*N!


Kalle lyckades laga min Hknapp idag men däremot så hadde han sönder min Bknapp heeelt:( FYYYYY:(

så det är assvårt att skriva :P BAJS.

så får passa på att blogga medans jag är borta;P

hhihhi..

nej ni..

nu blir det en annan del av köping. sedan Johan Falk. <3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hahaha, nääe Johanna, det är gott med gröt och äggröra :D You gotta try it ;)



    Hoppas du/ni hade kul på strömpis i fredags :)

    2010-01-27 | 07:48:17
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: