editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Friskis & Svettis

Kategori: Allmänt



Hallå allihoppa:D
Hur står det till?
Med mig är det kanon:D
Idag har jag hunnit med extremt mycket bra och roliga saker;)

Jag åkte till johanna efter jobbet igår. Kollade på Johan Falk och sov.
Vi gick upp typ 7 för johanna skulle till skolan (själv är jag ledig varje måndag) .
Så jag åkte hem till mig. Åt frulle och cyklade iväg till SnyggArne och övningskörde.

Cyklade hem till johanna. Åt god mat. Sen Cyklade vi upp på stan och köpte ett par träningsbyxor till mig (Y). Cyklade hem till mig. Tränade. nu håller jagt på att tvätta. bytt sängkläder:) Duschen och havregrynsgröten väntar.





Älskar min lilla pluttJohanna:D <3



Imorrn blir det bio "Snabba casch" med Amanda, Big Mama & Sofie:)

puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: