editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

B som i Bertil

Kategori: Allmänt

nu börjar jag märka hur svårt det är att vara en kreaktiv bloggare och samtidigt leva livet..
Speciellt när bokstaven "B" på mitt tangentbord råkade lossna:( GAAAH!!

Har haft såna underbara dagar nu med min älskade johanna och massa andra underbara vänner:D
kom just hem från jobbet.. orkar inte skriva annat än att jag haft riktigt kul.. bilderna får tala för sig själva:D

Idag fader har jag syndat och köpt en väska.. Jag Som har lovat mig själva att ha köpförbud nu så att jag och johanna ska kunna uppfylla våran önskan att bila i USA efter studenten! men jag blev bara så fruktansvärt förälskad i denna väska idag när jag gick på stan.. den lixom Bara stod där helt ensam och bara ville spendera resten av dens liv tillsammans med mig..
Och det tackar man ju inte nej till:D



Skulle nyss laga lite god kvällsmat..
Först tänkte jag göra lite sockerärtor.. men de var heeelt mögliga:(
sedan var mitt andra alternativ tortilini.. men de var helt mögliga:(
Så då tänkte jag göra varma mackor men insåg att brödet var 5 dagar gammalt och alldeless prickigt av mögel:(
sedan tänkte jag faktiskt heeeelt seriöst laga ordning havgegrynsgröt.. Men mjölken var slut :(
ÅHHHH!! jag orkar inte:(

Får väl bli nudlar då!!
 SUCK!
idag var jag med min bebis eira och snyggjohanna på stan:D
vi fika..
Sedan ringde jag Alexander;)
Blev hembjuden dit. men tyvärr skulle jag ju jobba på kvällen.. bajs:S


igår var johanna panna och jag hela dagen.. vi kollade på massa film.. sen åkte vi hem till mig och då kom johan och spelade Pip med oss.. ni vet det där russinleken när de andra bestämmer ett russin och sedan får den andra äta tills den tar just "det" russinet:D ! men vi körde med skumtomtar istället..
sedan lekte vi kurragömma i min lilla pyttelilla lägenhet:)
sedan gick jag och johanna på bio. "bröloppsfotografen". Den var braaaa:D

i tisdags åkte jag hem till johanna.. vi åt supergod mat och marangswisch och hade filmkväll:D


Nu är det så att jag ska på en liten minisemester över helgen :D
så jag måste packa lite:D
imorrn ska jag möta johanna på stan halv 12 och äta på Saigon .
Sedan ska jag ta bussen till vingåker där Tomas kommer och hämtar mig.
Sen ska jag bo i katrineholm hos familjen Lundin tills på söndag..
Och det ska bli sååå mysigt..
Har saknat dem såååå<3
innan jag säger adjö tänkte jag Berätta en rolig händelse som min kära vän Jenny var med om när hon satt i Coopkassan :D

Och detta är faktiskt helt sant!

Jenny satt i kassan när en ca 70 årig man nyss hade betalat. hsn var som vilken gammal man som helst lite hängig här och var i ansiktet. men inget märkvärdigt..
han kommer på att han glömt en påse och sträcker sig för att ta en när en 30 åring (som står efter i kön) säger:
-Du kan väl ta påsarna du har under ögonen och stoppa varorna i istället!

jenny sitter förbluffad i kassa och vet inte vad hon ska göra. Hon trodde först att de kände varandra och skämtade.. men så var inte fallet. Jenny vet inte om hon ska skratta eller säga ifrån eller lossas som om hon inte hört nått..

Men 70 åringen klarade sig fint på egen hand genom att (med slutklämmen) säga till 30 åringen:
-Du kan ju ta dina matvaror och stoppa upp i munnen så glapp i käften som du var

Den gamle mannen och 30 åringen skildes åt som fiender utan att säga ett ord mer till varandra..
ibland är det faktiskt lite småintressant att jobba på Coop :D HAHA!!


Godnatt mina kära läsare! 

 



Kommentarer

  • Johanna A säger:

    TACK för alla dessa dagar <3

    HAHAHAHHAH gud va jag skrattat å haft kul, de behövdes kan jag säga <3

    hahahah kurragömman xD behöver jag säga nått mer än HAHAHAHHAH.



    pusss bby vi ses imr <3

    2010-01-07 | 23:02:16
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    Jaaa, det är nästan så att man går dit endast för jordnötssåsen! Att personalen kollar snett på en när man beställer flera skålar jordnössås är ju lite jobbigt, men deffinitivt värt det!



    Snygg elvis-väska, btw!

    2010-01-08 | 00:33:40
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/
  • sara säger:

    vilka bra filmer ni sett! =)

    2010-01-08 | 10:37:10
  • Eira säger:

    Haha först, fint att jag och johanna har exakt samma min på bilden ;) och haha allt händer på coop!!! sjukt roligt. jag skulle inte kunna hållit mig, hoppas nu du har det roligt i katrineholm, det förtjänar du :DD

    2010-01-08 | 22:58:22
    Bloggadress: http://eira.devote.se

Kommentera inlägget här: