editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

AVATAR

Kategori: Allmänt

här kommer bilder från gårdagen..

Fösta dagen på det nya året har varit awesome:D
hihihi^^
slöat hela dagen och varit lodis tillsammans med johanna..
Och kvällen avslutades med Bio AVATAR..
Och jag HATAR sånna där filmer verkligen..
Och den var väl ungefär så bra/dålig som jag hade förväntat mig.. :)
men den var väldigt bra gjord och så.. fina bilder:D men höll på och somna imot slutet.. den blev aldeless för långdragen...
men men..
Myyyyysjohanna är Bäst:D <3
puss bby<3



blir sängen tidigt idag..
är sjuuukt trött...

puss puss

Kommentarer

  • Eira! säger:

    Jätte fina biler,

    är du nya super viga tjejen haha ;)

    Jag tycker om er mina tjejer <33

    2010-01-02 | 23:04:54
    Bloggadress: http://eira.devote.se

Kommentera inlägget här: