editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Varför ska jag va kackerlacka - Han kan väl va kackerlacka?

Kategori: Allmänt


Hallå allihoppa!
eller ska jag säga Hola?

inatt kom jag och min Alskade Johanna hem från Teneriffa!
Och jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv..
tänk vad mycket som kan hända under en vecka:P

Jag snodde några bilder från Johanna.. För jag har tatt (för att vara exakt) 819 bilder under denna vecka. Och min externa hårddisk är ju trasig så jag kan inte lägga in dem någonstanns.. Så ni får nöja er med dessa få.. Och jag lovar att det kommer fler:)


Förutom när vi sent på kvällen samma natt som vi skulle ge oss av till Arlanda insåg att vi inte hade några flygbiljetter så gick resan otroligt bra!

Det har varit helt underbart. kan inte förklara med ord..
Och trots att vi bara har haft 2 riktiga soldagar så har det aldrig varit under 20grader.. inte ens på kvällen:)

från att ha levt i +26 grader i en vecka var det tungt att landa i kalla sverige igen i Flippflopp.. :S Uch vad kallt.. Funderar på att beställa en sista minuten och ge mig av redan imorgon.. nån som är på?:)



Vi har upplevt så otroligt mycket roliga saker:)
Och vi var på en resa upp till norr av teneriffa över huvudstaden Santa Cruise till en djurpart som hette loro parque. Europas största. där de till och men hade Späckhuggare(den enda djurparken i hela Europa som har det) och hajar :) ASCOOOOOLT!!
Vi tänkte även ta en resa upp till Teide- världens 3:dje största vulkan. men eftersom att vi hade utsikt över henne från våran balkong så kändes det lite onödigt:P



nu är jag iaf hemma.. Finner faktiskt ingen mening alls med att bo i Sverige.. helt ärligt.. Jag har planer nu! Skarpa planer för framtiden.. men dom tänker jag inte avslöja.. jag vet bara att det kommer bli av! :D

konstigt faktiskt när man åker utomlands ser man ut som en alvedon. sen blir man brun där borta. och så fort man sätter sig på planet hem så blir man vit som en alvedon igen.. uch och fy...

Men nu när jag vaknade och såg ut genom fönstret och såg att solen sken så otroligt starkt och vacker så får jag nu lust att hoppa i sommarklänningen och springa ett varv i snön barfota! :D nån som hänger med?
fast det kanske inte är nån bra idé. dom som känner mig vet att jag har vart konstant förkyld i ungefär 2 månader pga kylan i min lägenhet. Och nu när jag äntligen blivit frisk och nyst max 3 ggr om dagen istället för 100ggr om dagen, så vore det kanske lite dumt att dra på sig en ny förkylning..


så jag får lägga sommarklänningarna och solglasögonen på hyllan ett tag och vänta på våren och sommaren..

btw så åker familjen appelquist till Idre imorgon.
och de ville jättegärna ha någon som bodde i deras lilla hus medans dom är borta.. och jag menar.. Det är ju klart man ställer upp.. så nu blir det flytta till gamla hjärsta tills på söndag då:) härligt härligt..

ledig i 2 dagar nu inna jobbet drar igång.. och sen börjar skolan också och körskolan!
härligt att komma hem igen.. verkligen!

Puss på er!
hoppas ni inte saknat mig allför mkt;)

Kommentarer

  • Mica säger:

    Ser ut som att ni har haft en bra vecka. Jag vill också resa bort från det här jävla vinterlandet!!!

    2010-02-24 | 12:35:27
    Bloggadress: http://cutebutdeadly.blogg.se/
  • johanna a säger:

    FINNER INTE ORD FÖR DENNA RESA <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    2010-02-24 | 13:10:05
  • Jenny säger:

    Åhh, vad härligt ni verkar ha haft det :D!

    Kollade igenom alla bilderna som johanna lagt upp på facebook :p

    Jag är ledig på fredag men vi brukar ju jobba samma helger, så då ses vi på lööördag ;D

    2010-02-24 | 17:19:49
    Bloggadress: http://jempan.se
  • Jenny säger:

    Hahaha, eller hur! Typ günter, eller vad han heter :D

    2010-02-24 | 19:44:42
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: