editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Och här kommer hon, som från ingenstanns - Editjohanna, och hon tar hem OSmedaljen och hela Världen stannar upp av häpnad..

Kategori: Allmänt

Nu bor jag ensam i typ Örebros stööörsta hus i gamls hjärsta och kommer göra fram tills på söndag eftersom att hela familjen appelquist är i Idre och jag måste vara hemma och jobba..

Iaf så fick jag nyss uppgifter om att de träffat på Magnus Härenstam och enligt raporter från johanna så "ser han riktigtr bra ut". 
vet inte riktigt om jag är villig att hålla med på det punkten..


Fick nyss besked från jobbet att jag ska jobba dubbelt pass imorrn. och 1½timma extra på lördag och även jobba på söndag.. Bra pengar blir det och kul att träffa alla.. Men shit vad jag vill tillbaka till mitt paradis!















Take me back were i belong, were i can party all night long. Sing my song.

 

Någon mer än jag som satt bänkad framför tv:n igår kväll och såg herrarnas stafett i 4X10km?
Sjuuukt spännande när norrmannen började knappa in.. han var lätt värd silvret.
Och äntligen.. efter 22 år fick vi Guldet! :D



Tyvärr hade vi dock inte lika tur i hockeyn imorse.. som många säkert redan vet så förlorade vi kvartsfinalen med 4-3.
men nu får vi sitta bänkade rund halv 7 ikv och se Anjas andra åk i storslalom som blev inställt inatt pga vädret.. vi håller tummarna att hon lyckas knappa in de hundradelarna som behövs för att nå en plats på pallen!
Nu ska jag försöka dra mig iväg till friskis och svettis och träna lite.. vem vet.. jag kanske är en kommande OS-deltagare och medaljör.. Men dock så tvivlar jag starkt på det:S men man kan ju aldrig veta säkert:) Jag kanske kommer där i slalombacken när ni minst anar det..
eller så inte.. i såfall blir det nog på curlingbanan ni ser mig.. det dä'r med fart och fläkt är nog inte riktigt min grej:P

nåväl ..
det ringde nyss här hemma.. och jag blir så nervös.. jag har inte haft nån hemtelefon på århundranden och nu helt plötsligt ringer en sådan konstig sak förfullt i mina ögon...

Mitt dilemma: Att svara eller icke svara, det är frågan..
Jag svarade: Johanna hos familjen Appelquist. Lite töntigt kanske.. men formellt och bra..
Men vad tror ni personen på andra änden av luren gör när jag nu var så modig att svara..
Han svarar såklart inte.. så jag fick lägga på luren igen..

uch och fy.. Bättre lycka nästa gång..

puss hej!

Kommentarer

  • Johanna APPEL säger:

    HAHAHHA du ska svara : editjohanna hos familjen appellarsson :D



    KÄNN DIG NU SOM HEMMA Å NJUT :D

    tack för att du bor hos osss :D

    PUSSSSSSSSS

    2010-02-25 | 16:57:59
  • Eira säger:

    Fy vad härligt det ser ut som ni har haft!!! :D Är liite avis : ))

    2010-03-01 | 10:57:09

Kommentera inlägget här: