editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

What happens in Teneriffa stays in Teneriffa!

Kategori: Allmänt

Tänkte att ni kanske ville se hur jag bor nu ett tag framöver!:)

Detta är då det underbart vackra huset:) 3våningar + källare och massa mer.. Jag bor på översta våningen:)
Och just nu sitter jag inne i Studion vid datorn:)

Hos denna underbara familj bor jag:) <3

Köket:)
Köpte faktiskt hem lite onyttigheter när jag var iväg och handlade (avslöjad).
men det är faktiskt inte ofta jag äter sånt gott;)

the top of the house where I live;)

Och inte lider jag.. kommer från att ha en liten pytteliten TV utan kanaler till rena rama biosalongen:)
OS is the shit:)


Hoppas inte familjen Äppelarsson blir arga på mig nu när jag lade upp dessa bilder! :S

BTW så sprang jag ihop med Jan FARES när jag var upp på stan en sväng tidigare idag:) Här viserligen träffat han förut men det var ett bra tag sen nu:) Alltd lika trevligt:)

Konversation mellan Johanna och mig!
Jag MMSade dessa bilder till johanna --->


Johanna: Snyggt Edit HAHA, du verkar ha det kul hemma hos oss. ;D
Edit: HAHA, Peruker och plast. kan det bli bättre? ;)
Johanna: eller hur:P nu har du mkt plats att leka kurragömma på.
Edit: JA! jag ska leka kurragömma med alla spöken. Ni får ha det så roligt borta i Idre, men hur kul ni än har det så kommer ni aldrig ha det roligare än vad jag har det;)
Johanna: HAHA! nej det förstår jag. Tack än en gång för att du ville bo i vårat hus medans vi är borta!
Edit: JA, Jag borde faktiskt få betalt för att jag ställer upp och gör det. Det är så jävla jobbigt alltså. speciellt att ni har TV också. Det är så plågsamt!


Lite fler bilder från Teneriffa:D



ÅÅHH!! längtar redan tillbaka:D hihi^^ Shit asså!!!
What happens in Teneriffa stays in Teneriffa! ;)



Nu ska jag faktiskt gå ner och plinga lite Piano , sen börja med maten:) Goood mat blir det:)
Puss puss<3

Kommentarer

  • sandra säger:

    Hej johanna :D <3

    Hur kan du få en bild ¨på dej vid sidan , jag fattar inte hur man kan få det så :D <3

    2010-02-26 | 15:01:02
    Bloggadress: http://sandratheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här: