editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Rykten kan få mig att vilja döda dig!

Kategori: Allmänt

Jag är en så korkad idiot och blir så otroligt arg på mig själv att jag skulle kunna dänga mitt feta huvud i en fönsterruta någonstanns:D

Japp!
för jag ÄR korkad!

Nu blir det skotta snö och lite andra nödvändiga saker inna familjen appelquist kommer hem. tyvärr kan jag inte möta dem i hallen som man brukar göra.. för jag ska jobba och tjäna MASSA pengar:D
det är så roligt att jobba när min bästa Jenny är där och är Värdis tillsammans med mig:)

Och självklart när SURJERRY jobbar:) Och ringer och väcker mig ASTIDIGT när jag kollat på OS hela natten!!:P
hihi^^

nåväl..
Puss hejs! <3

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jaaaa, vi är världens bästa värdinnor! Inga konstigheter med det, i och för sig :)<3

    2010-03-01 | 20:35:38
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: