editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Idag har jag skurat upp 40 liter vatten !

Kategori: Allmänt

Jobbar och sliter... typ 1 timma kvar..
Träffade världens bästa Marie idag! <3 Har saknat henne så:) <3
Idag har jag skurat upp 40 liter vatten i ungefär 2 timmar.. Förutom en kvart när Micke böt av mig:)
Det var en kund som hade haft lite roligt och satti på vattenkranen på en toalett och vad blir det då.. jo, ÖVERSVÄMNING!
inte kul:O
men roligt med lite variation av arbetet..

BTW så låter Jenny som en kåt tjur när hon försöker vissla:P :D


nu blir det hem till sängen och OS ! fan missar ju skidskytte och anjar åk.. men håller mig uppdaterad på svt.se och finalen av curling hinner jag ju se inatt iaf...

Sjukt spännande Hockeyn var igår.. brukar inte gilla Damhockey, så mesigt.. men det var fanimej ett jädra Ös och spännande var det.. satt och skrev för mig själv:D

hihi....

 

nåväl..

puss hejs!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    HAHAHA, jag tycker inte att det är något fel på min vissling, serru ;) haha!



    Och det där puckot som hade satt på kranen... fick ni tag i den? Fan vad störande! Inte direkt pre´ fun ;( haha

    2010-02-26 | 23:44:14
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: