editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I Saw the ghost of Elvis. There's a pretty little thing, Waiting for the king!

Kategori: Allmänt

PRINSESSAN OCH GRODAN

På Fredag har Prinsessan och Grodan bio premiär.
Jag vill så himla gärna se den asså:D
så barnslig som jag är och bara ÄLSKAR Disneyfilmer.
Men det finns ett dilemma.
En liten Hake.
Man KAN inte gå på en sådan film ensam på bio när man är över 18 år.
Det funkar bara inte! :(

Jag började spekulera i hur jag på ett smidigt sett jag se denna otroliga film utan att avslöja mig.
Kanske om jag lixom kryper in på golvet av biosalongen när filmen redan börjat. Då är det mörkt. så ingen skulle nog se mig.

Eller kanske om jag klär ut mig. Med en stooor hatt. Och kanske en mustach.
Eller inte?

hmmm?

Man ksnake lixom kan gömma sig bakom själva filmduken innan bion börjat och sedan på något smidigt sett mitt under en spännande scen Hoppa fram egenom filmduken och sedan....

Nej, Uch vad dyrt det skulle bli att ersätta den där duken. Den lär ju kosta flera tusen typ.. :S

Nej jag gav upp och berättade mitt problem för min kära vän Johanna.. 

Johanna var snäll och erbjöd sig att vi kan gå med hennes lillebror.
För det funkar ju.
Det fattar ju folk, att man ställer upp för sina småsyskon när de så hemskt gärna vill se en barnfilm på bio:)
Den ideén är ju vattentät.
så får det nog bli xD




Min nya fina skjorta från gina tricot. (Y)
Hade presentkort. så den kostade mig inte ett öre;)


Lilla Malin var med mig och Johanna och dansade idag;)

Min tekanna som jag gjort:P

När jag och Johanna gick till Svänghjulet en dag så utbrister johanna:
-Titta vad fin himelen är! :D
Jag tittar upp.
Visst var himmelen fin.
Om man bortser från miljöutsläppen och den fula E:on byggnaden!
HAHA!!.


Nu ska jag kolla på en Elvis Presley film ikväll blir det Fun in Acapulco. TOPPEN:)
Sedan upp tidigt imorrn Och träna som vanligt. 7.00 på Friskis&Svettis varje onsdagmorgon:D


Make your own happiness

Kommentarer

  • Johanna a säger:

    2010-02-02 | 20:20:01
  • johanna a säger:

    HAHAHAH klart vi måst ställa upp för hampus som SÅÅÅÅÅÅÅ GÄRNA VILL SE FILMEN hahah ( el så är de så att han får ställa upp för dig å mig johanna xD) hahahahah.

    PUSSSSSSSSSSS

    2010-02-02 | 20:21:12
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Jenny säger:

    SNYGG tekanna :)! Har du målat motivet själv också=)?

    2010-02-03 | 00:55:18
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: