editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Checka frisyren, tar en bira ur kylen. Med bara tänderna öppnar jag kapsylen!

Kategori: Allmänt

Teneriffa Here We COME!


Nu är det dags att Damma av solglajorna och plocka fram bikinin:D
För Idag har jag & johanna tillbringat dagen på massa resebyråer..
Klurigt det där.
När ställena lixom snakcar skit om varandra på nått vis..
Men spännande också..

Vi hittade iaf vårat Perfekta resemål!
TENERIFFA!
Party all night long!

Om 13 dagar smäller det!!
Kan inte ens få fram med ord hur taggad jag är att spendera 7 härliga soooooliga dagar med min FAVORITVÄÄÄN!!!!
Love you my darling<3
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOWW..

Excuse I but Your foots Shooose snore is lost.
(ursäkta mig, men ditt skosnöre har gått upp/är löst)

My engelish is so GOOD!

bye bye IceCold Sweden! ^^
hihi^^ 


Kommentarer

  • johanna a säger:

    ASSÅ JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TAGGAD SÅ JAG VET INTE VAD :O hahahha vi kommmmer ha de så jävl KUUUUUUUUUL :D

    love u my friend <3

    2010-02-03 | 18:03:51
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Mikaela säger:

    Förvänta er inte för mycket sol tjejer :) hoppas dock att vädret vänder för eranskull :D (haft ösregn i tre dagar :P :(( ses säkert om några veckor då ;)

    2010-02-03 | 21:54:20
  • Lotta säger:

    Låter ju hur roligt som helst och skönt. Hoppas ni får det varmt och sol. Kram

    2010-02-04 | 09:24:11

Kommentera inlägget här: