editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Idag är det en speciell dag.
det är alla hjärtans dag.
Nog för att dagen snart är förbi. och jag tror ingen har missat alla hjärtan och kärleks sms. inte ens jag har lyckats undankommit det.

en dag som affärena skapat för att tjäna pengar. som morsdag och farsdag.

Men visst är det mysigt. se alla vackra kärlekspar som sitter och håller hand på fina resturanger.
Jag har vart en av dem.
nu påminns jag av den ensamhet som jag trivts så bra med..
nu kommer allt över mig som en kalldusch.

För exakt ett år sedan fick jag det finaste halsbandet och den vackraste gåvan jag fått av en otroligt vacker person.
Nu glädjs någon annan av hans vackra kärleksfullhet och ömhet.
Medan halsbandet ligger undangömt i en fin ask långt ner i ett smickeskrin.
någongång ska jag bära det igen.
Det som klädde min hals under sådan lång tid.

påminns av ensamheten. och orkar inte lossas som att allt är bra. att allt är som det ska.
För jag saknar.
Ibland saknar jag det så oerhört mycket.
bara den trygga famnen den stora handen som leker med mina fingrar och munnen som rör mina läppar.

Idag är det alla hjärtans dag.
Ta vara på dem ni älskar inna det kan vara för sent! <3

Kommentarer

  • Eira! säger:

    Bra skrivet johanna! jag förstår att det måste vara sjukt jobbigt, men när du minst anar det kommer det en snygging och förgyller ditt liv!!! :DD

    2010-02-15 | 12:35:58
    Bloggadress: http://eira.devote.se
  • . säger:

    asså lilla johanna:P du måste gå vidare nu. seriöst d har gått ett bra tag nu, finns sjuuuukt många mer killar

    2010-02-16 | 19:12:55

Kommentera inlägget här: