editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 8

Kategori: Allmänt

FaceBook börjar se ut som en DejtingSajt snart:P
När man komme rin på någons sida så står det gemensama Vänner, Gemensamma intressen, filmer och Gemensam Musik :P Visst det är väl bra.. Men jag börjar ana Vibbarna! :P

Åh jag börjar sakna Skolan!
Alltså allt det där med traditioner var så Tydligt och Viktigt i Skolan!
Som Luciatåg till exempel!
Fan, jag kommer inte se nått Luciatåg i år.. :S Dessutom så Jobbar jag på Lucia.. Och jag tänker ha Glitter i Håret! Oavsett vad folk tycker! Lite Luciastämning vill jag iaf ha! Det hör Julen Till!

Dag 08 - Kortsiktigt mål för denna månad.
jaha, jag vet inte riktigt.. Mitt största mål äv väl att Försöka lyckas Hålla igång med Jobbandet ända fram till Jul. Jag jobbar till stängning dagen innan jul och åker då Direkt till Fellingsbro.. Sedan hoppas jag på att lyckas slappna av de 2 dagarna om jag är ledig innan jobbet drar igång igen. Jag har svårt för att släppa allt när jag vet att jag ska jobba om några få dagar igen lixom.. Då börjar jag ställa in mig på arbetet redan då..

Så målet för denna månad får bli att ta vara om den extremt lilla lediga tiden som jag får! :) Och vara Glad och Positiv, och få en fantastiskt fin jul med mina nära och kära! :)
nu ska jag äta frulle och sedan duscha och bege mig mot jobbet! tack och hej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: