editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Snälla tomten, jag önskar mig en god natts sömn i julklapp!

Kategori: Allmänt

Fan asså..
Den där Förbannade Månen!
Det spelar ingen roll om den är full, halv eller en vanlig jävla måne!
Jag sover lika illa iaf!
Lyckades väl sluta ögonen runt 3 inatt. Och vaknade varje kvart fram till 8 imorse när jag gav upp! Ingen idé ens att försöka sova längre!
Jag tror jag måste börja ta sömntabletter.
Jag kan fan inte ha det såhär.. :S
Eller har någon nått knep på hur man kan sova en HEL natt!
Snälla Tomten! Om du finns! Ge mig en hel natssömn! SNÄLLA!

Fortfarande sjuk är jag.
har ju inte spytt eller nått sånt.
Men känner mig typ lika dan som igår.
fast utan att frysa..
Sjukt ont i huvet så jag knappt kan ha ögonen öppna.
Och tung i kroppen och illamående.
Så det blir inget jobb idag för min del.
Skulle jobbat till 22.15. Jag känner verkligen att min kropp inte skulle orka med det:/

Och ibland måste man faktiskt lyssna på sin kropp och tillåta sig själv att vara sjuk.
Det är nog ett av mina största problem!
Men detta är iaf första gången på 3 år som anställd på Coop Forum som jag fått sjukanmält mig ! ..

Jag ska försäka få i mig lite frulle. Lite Yoghurt iaf.
har ju bara lyckats få i mig en halv saffransskorpa och en dumle sen kl 2 igår:/ Inte sugen på någonting..
Hoppas jag kryar på mig till julbordet imorrn! :)

Nu ska jag kolla på näst sista delen av julkalendern! :)
Sen ska jag försöka packa ihopp alla julklappar som ska fara med mig till Fellingsbro ikv. 
Kanske ska köpa en bingolott också och kura ner mig i soffab ikv med familjen. Om de vågar vara i min närhet vill säga! :) MEn jag tror inte jag bär på något smittbart!
MEn sån är jag alltid! Jag har så förbannat jävla bra imunförsvar så jag är ju ALDRIG sjuk! då menar jag verkligen ALDRIG. Så jag går säkert runt och BÄR på alla smittsamma sjukdommar och sprider de vidare utan att de bryter ut på mig:P HAHA
LIV1!  
IMORRN ÄR DET JULAFTON! GOD JUL:)

Kommentarer

  • Marika säger:

    J ag har i alla fall inte blivit smittad.... Jag önskar dig en god natts sömn och en frisk jul! Kram Marika.

    2010-12-23 | 17:26:22
  • Edit säger:

    Tack marika. Jag ska vila och har gjort det hela dagen:) så jag är lite piggare nu:)

    2010-12-23 | 21:38:27
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: