editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ser jag Sjuk ut?

Kategori: Allmänt

Alltså seriöst! ?
Kalle väckte mig sjuukt tidigt imorse för att jag skulle köra han till Praktiken. Han hade Försovit sig..
Och medans jag ändå var uppe ur sängen och halvvägs till Lillån så tänkte jag åka och handla frukost på Mitt älskade AndraHem Coop!
Och 4 PERSONER frågar om jag är SJUK! :O
OKEJ! Jag var astrött och kom utan smink, lodiskläder, morgonfrilla och ingen BH ( VA:O INGEN BH? Hur FAN KAN MAN GLÖMMA TA PÅ SIG BH, INTEEEE OKEEEEJ!) ..
MEn ändå!!
Lixom när jag för en gångsskull är naturlig och inte använder smink så tror folk att man mår dåligt!:O
Inte konstigt att jag är Sminkberoende när man får den reaktionen! :O
Så sjuk ser jag väl ändå inte ut.. ELLER?:S

Okej då..
Nu är det nog bäst att jag går och får några extra timmars skönhetssömn innan jag kommer skrämma skiten ur resten av världen med mitt förskräckliga morgonutseende!!
Uch! Blir nästan rädd för mig själv!:O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: