editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

sämst är jag!

Kategori: Allmänt

Förlåt.. Sämsta bloggaren är jag just nu!! :S
Sorry for that!
Sover illa och är allmänt trött..
Svor igår över att det var så dåligt plogat på vägarna.. och Tji fick jag när jag vaknade av plogbilen klockan 5 imorse och kunde inte somna om!! GAAH!!

Gjorde årets första vurpa igår:S
sjukke gå över ett litet staket på parkeringen på jobbet.
Och total RAMLADE!
Jag slog i benet sjuuukt hårt..
Reste mig upp asfort, plockad eupp sakerna som ramlat runt om kring mig.. och såg till min glädje att ingen var i närheten och hade sätt min förnedrande Vurpa.. MEn när jag tog några steg och vände mig om så var det ju trots allt inte så hemligt eftersom att det var ett stort liggmärke i snön:S

Men men.. Nu sittr jag här med blåslagna knän med min älskade Eira..
Vi har ätit Supergod mat och myser nu i sängen framför Tvn och snart blir det efterätt.. Vi har haft lite julklappsbyte:)

Imorrn blir det upp tidigt för att åka till Marieberg med Eira.. Sedan ska jag träffa min Fina Jenny och äta på Saigon innan jag beger mig mot jobbet.. !

Tack och hej..
<3

Kommentarer

  • Carro säger:

    Tack sötaste du för det otroligt gulliga brevet! Så himla glad blev jag!!! :) Jag tänker på dig och er alla! Ha en superduperbra jul och ettt rikigt gott nytt år!!! PUSS <3

    2010-12-21 | 02:49:48
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Det var jättekul att träffa dig på tu man hand idag, raring! Och tack för att du lyssnade på alla mina love-problems. HAHAHAHA <3

    2010-12-21 | 18:47:48
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: