editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Omgiven av Kärlek

Kategori: Allmänt


Idag har det varit en fantastisk underbar kärleksdag!
Jag älskar verkligen sånna dagar! :)
Jag trodde inte jag skulle få några julkort alls eftersom att typ ingen vet min adress..:S Men det damp ner 5 stycken julkort i min brevlåda idag!! SÅÅÅÅÅ LYCKLIG blev jag så att jag nästan började gråta! <3

Vaknade imorse bredvid min finaste Eira.. Så åkte vi och skjutsade Siri till skolan, Vi åkte vidare till Marieberg och shoppade massa:) Sen åkte vi hem till Ronja, Upp på stan. Sen träffade jag min finaste JennyRaring och åt på Saigon:) Big Love<3
Sen åkte jag och hämtade upp Helena! Så åkte vi till jobbet!
Jag jobbade. En underbar arbetsdag med mina älskade kollegor:) <3sen slutade jag jobbet och Hämtade upp Mathias efter vägen:)

Och nu är jag hemma!!
Nu blir det Duscha, Glo lite tv. Sen sova..
Och imorrn Blir det göra Stan än en gång ( på Marieberg ) Med MR. M :)
sen jobba, jobba, jobba.

LIVET LEKER!!
BIG LOVE! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: