editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

morgonlycka

Kategori: Allmänt

vaknade 7 :O Passade på att titta på Julkalendern :) Sen somnade jag om.. Och vaknade av att de ringde från jobbet:)
Åh jag blev så glad! Trodde jag skulle få åka in tidigare och börja jobba.. Men det var nästan ännubättre:) De ringde och efterfrågade om en glad, trevlig och positiv tjej.. Så jag ska få stå med tomteluva och glöggmys nästa lördag på jobbet:) LOOOVE IT""! Så då får ni komma och dricka glögg med mig! :D hhihhi^^

Lite bilder från senaste veckan. :)
påväg hem från Lund..

Jag kunde HELA denna tavla utantill efter att ha stått och glott på den på tåget i över 2 timmar!:O

Hem till Amanda Och leeeka! :)





BrorMys



Jobbet:)


Shopping med Helena!



Mys med Shanna!


Neee nuu blir det Frulle;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: