editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Miss Lillån är hemma!

Kategori: Allmänt

MissLillån är hemma efter en härlig dag på jobbet!
Dagens Hiss går till enormt trevliga kunder. Och även till Mig som Lyckats vara enormt SUPERTREVLIG även mot de mest Bittra och Griniga kunderna! :)
Dagen Diss går till Folk som envisas med att ligga och köra i 50 på 70väg i den Vänstra körfilen.. :O Och man får ju inte köra om på Högersidan när det är över 50sträcka! :O GAAH! Blir galen! Långsamt gående Fordon Till HÖGER! GET IT??

Kollade på Så mycket bättre igår som vanligt!
Såååå braaaa!
Och jag kände så väl igen mig i det Plura sa om att han inte kan hålla intelektuella Samtal . Jag är PRECIS lika dan! Jag kan inte föra seriösa samtal som handlar om typ räntor, lån, Rättigheter och skyldigheter och sådana komplicerade saker som alltifrån bilar till Krig och Politik.
Jag vet självklart vad jag själv tycker om saker och ting och vågar stå upp för det. Men blir jag ifrågasatt så får jag tunghäfta! Jag kan lixom inte Hålla debatt och försvara vad jag tycker.. Det går bara inte!
Det är väl bara att inse fakta.. (trots att jag känner mig som en blåst blondin när vissa diskutioner handlar om rent av Allmännbildning) så kan jag inte förstå allt. Jag kan Diskutera sådant som jag är intresserad av. Och jag är inte lagd åt det VetGiriga hållet. Inte det minsta..
Om jag Någon enstaka gång läser tidningen så läser jag Rubrikerna, Horoskopen, TVtablån och Serierna.. så är det bara..
Kanske måste jag inse fakta, att jag duger som jag är.. Även om jag inte är en Klok Uggla som vet allt om allt!
Inatt drömde jag om att jag hade en sådan sjuukt Fett Nice BIL!!
ÅÅÅHHHH!!
Jag ÄLSKAR att köra bil!!
:D
Blir glad bara jag tänker på det!
Idag påväg hem från jobbet kunde jag inte låta bli att dra lite i Handbromsen så jag slirade runt lite på vägen!
^^
Hihihihiihih!!
Så rooooligt:)


Nu ska jag försöka få i mig något att äta:)
Sen blir det BECK! :D
Love IT! :D
Puss heeeeeej! :)

Kommentarer

  • stina säger:

    hahah ja snor mats dodge i sommar så ska du få köra

    kram

    2010-12-05 | 20:14:04
  • edit säger:

    ÅÅHH Stina!! Det vore inte Fy skam! :D HAAH! <<33<3<3<3

    2010-12-05 | 20:51:45
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • helena säger:

    johanna, du får köra om på höger sidan på högst 70 väg :D så nästa gång är det bara att dra om! :)

    2010-12-06 | 23:02:55
  • Anonym säger:

    ÄR det sant??:O VA VA VA!! Och här har jag plågat mig själv i över ett halvår!! SJUUUUKT!! Vart fan fick jag mitt körkort ifrån! :O

    2010-12-06 | 23:05:34

Kommentera inlägget här: