editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

let me know

Kategori: Allmänt

det är skönt att vara ensam ibland.
Jag ärlskar att vara ensam.
Iaf när jag väljer min ensamhet.
Nu vet jag inte ens vad jag ska göra på nyår :(
kanske skönt. men ändå tragiskt..

Sugen på att gå på bio.
Vill se Änglagård 3.
Men orkar inte .
och ingen annan hitta jag att gå med.
Och det vore ju sjukt tragiskt att gå ensam.
Även fast det är ganska skönt att gå själv på bio.
Jag har gjort det en gång tidigare.
Och det var en upplevelse för sig..

Jag vill att en viss person ska vara här.
Eller nej. Jag vill vara där.
Det är jobbigt.
Blandade känslor.
Därför tänker jag förtränga de tankarna och typ sova.
Sova är bra.
Det gör jag allt för sällan.
Godnatt!

Ring om ni har planer på nått!
Let me Know!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: