editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Krya på mig!

Kategori: Allmänt

Dagen började superbra.
Sovit sämre.
Vaknade innan klockan ringde.
Och gjorde mig iordning supersnabbt och åkte till Marieberg med Mr.M :) KanonKul!

Sen åkte jag till jobbet-.. Skulle jobba 12.45-18.15 . Men blev akut sjuk.. som en blixt från klar himmel Började jag må så fruktansvärt illa och fick ont i huvet, kallsvettades och kroppen blev tung som bly.. Så jag fick åka hem! :S
Mår skitdåligt.. :S
Men kan inte sätta fingret på vad det är..
Hoppas det inte är nån vinterkräksjuka som är på G nu bara:S

Jag får se om jag orkar jobba imorrn. Förhoppningsvis mår jag bättre..
Sen tog jag ju en extra tid dagen efter julafton. För det beslutades tydligen idag att vi ska ha öppet då:S
JAHAPP..
Så nu får jag krya på mig så jag orkar jobba och tjäna pengar!

Nu ska jag ta mig en varm dusch och krypa ned i sängen!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    fyfasen då är vi två! börjar med bli sjuk nu! ):

    krya gumman <33

    2010-12-22 | 16:15:27
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    neeej... inte vinterkräksjukan... vi hade ju närkontakt i går!

    Krya på dig!

    2010-12-22 | 16:16:50

Kommentera inlägget här: