editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

julen är över..

Kategori: Allmänt

nyss hemmkommen från jobbet:)
Har inte vart så kul att jobba idag ska jag säga er.. Inte roligt alls..
:/
Men men :)
Nu är det överstökat:)

Och gårdagen var så himla mysigt :)
Jag fick bästa julklapparna EVER:)
Så glad är jag. 
 
Jag fick:
1000:- Presentkort på Needle-Demon (så nu ska jag tatuera mig MASSA).
En Kryssning.
Rosa Strykhjärn.
Strykbräda.
Rosa DataVäska.
ElvisKlocka.
Pengar.
Pressentkort på Bio & klippning.
Massa Lotter.
Några Bodylotion, parfym, duschcremer och shampoo och balsam.
Glas, skål, Elvismugg.
Kaffe och Te.
Underkläder.
Ugnssäkra formar 2 st.
Sängkläder.
Fotokula.(av Amanda)
Rattmuff och DöskalleHalsband (Av Eira)
ÅSKA halsband.
Godis.
Elvisskivor.
ElvisTidning.
Rökelsehållare med Buddah.
Rökelser.
Flamingoisbitar.
Hushållspappershållare (hemgjord som jag önskat mig).
Smink.
Handduk.

Jani..
jag har säkert glömt massa saker.
Men det betyder inte att de är mindre värda för det. nu ska jag få i mig nått att äta. Duscha. Och se om det går nått bra på TV. Sen blir det sova och upp och börja jobba kl 8 imorrn! 

GOD JUL! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: