editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

jagad av polisen!

Kategori: Allmänt

Nyår imorrn. Typ.
Och första gången på så långt tillbaka jag kan minnas som jag inte har någonting inplanerat.
Helt sinnes!
Kanske man pallar med att uppleva tolvslaget också efterson att jag är nykterist och inte kommer däcka i ett hörn som vanligt.

Jobbar 11.30-18.15 imorrn.
Kul jul.
Lika bra det! Tar alla tidetr jag kan få så har jag en anledning till att inte göra någonting..
Kanske ska boka tvättstugan som alltid annars är fullbokad.
Den lär ju va ledig imorrn kväll. För jag menar, VEM FAN STÄLLER SIG OCH TVÄTTAR PÅ NYÅRSAFTONSKVÄLLEN?

Nyss hemmkommen från jobbet.
Fick mig en glad överaskning idag.
min fina Elias var där!
LOVE IT!
så underbar!! :)

så skjutasde jag och Mathias hem Helena och Elias.
Sen blev vi jagade av Polisen efter att vi försökt köra på en tant vid ett övergångsställe. Vi tutade och hon hann undan. Men polisen kom ikapp oss men vi fintade undan dem..

Sen tog vi ett flyg till Paris som höll på att störta i en mörk stad. Och när allt såg hopplöst ut så lös hela himmelen upp av massa fyrverkerier och det blev NYÅR! Jag älskar lyckliga slut..

Och nu sitter jag här.
Tack och hej, leverpastej..

Åh vad sugen jag blev på en macka med leverpastej och gurka nu.
 :) MUMMS :)

Kommentarer

  • stina säger:

    du ä ju gaaaaaaaaaaaaaaaaaalen...

    missa tanten... dä ä ju 100 poäng ju!!

    2010-12-30 | 23:21:15
  • stina säger:

    du ä ju gaaaaaaaaaaaaaaaaaalen...

    missa tanten... dä ä ju 100 poäng ju!!

    2010-12-30 | 23:21:38

Kommentera inlägget här: