editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag är en ond männsika

Kategori: Allmänt

Jag är en Ond människa.. För jag Öppnade Grannens Post! :S FÖRLÅT!

För att jämna ut det onda elaka i mig så har jag skrivit massa snälla julkort som jag ska skicka till massa trevliga människor..
Jag insåg nyss tt jag inte finns med på Hitta.se :S Så det lär inte bli så många Julkort för min del:(
Har lust att skriva min adress här på Bloggen så att jag kan få MASSA julkort.. Men det känns kanske inte som att det är en sådan bra ideé trots allt:S

Jag håller på att laga mat.. Köttfärssås och makaroner.. En klassiker som jag äter allt för sällan..
Jag har städat i min garderob.. Lyckades få upp lite skit på Vinden.. Fick trycka in det i Vindsförrådet som redan var full av gammal skrot..
Men nu har man iaf Lita plats att åtminstonne STÅ på i min WALK in closet! :P

Har kollat över alla julklapparna nu också.. Det fattas bara två st nu.. :) Och dom blir något tråkigt som en varsin Aladinask tror jag.. Vad annars vill en Gamling ha? :)

Ska hämta Kalle innan jobbet. Han ska sova hos mig inatt..
Så han ska typ bjuda på Pizza när jag kommer hem! GÖTT..

Pratade med Amanda i tlf:) HAHA!!
Dagen Citat blir lätt  "Det ska alltid bli så jävla dyrt när folk ska hålla på och improvisera på det här viset" ..
Och:
Amanda: Johanna, Kan man tvätta en jacka?
Jag: Ska du tvätta din Röda eller?, NEJ det går verkligen INTE!
Amanda: Synd, för den är i tvättmaskinen nu.. :S

ne.. Jag har fortfarande dåligt samvete för det där med Grannens Post..
Så nu måste jag vara extra snäll hela dagen! Annars kanske jag inte får några julklappar!! :S
Föresten..
Kollar ni på julkalendern?
Annars borde ni spana in den på SVTplay..
För den är faktiskt helt okej:)
Förutom att huvudrollen pratar Finlandssvenska som typ DÖDAR mig! men men!
hihi^^
herrå! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: