editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

FREDAG? Eller?

Kategori: Allmänt


Jag är så sjukt trött just nu att jag bara vill Försvinna!
Jag pallade knappt av att köra hem från jobbet..
Asrädd för att somna och köra av vägen!
Har vart den jobbigaste arbetsdagen på typ ett år! :O
ÅÅHH!!!
Helt Sinnes! :(
Så efter jobbet pallade jag verkligen inte ställa mig coh laga någon halvhjärtad FredagsMiddag..
Så nu sitter jag och typ spyr på mig själv efter att ha syndat med McDonalds Mat! UCH! Inte ens gott!! :(

Åh jag har så fruktansvärt ont i Hela kroppen!
Och mina ögonlock är så tunga..
Och jag fryser och är supervarm på samma gång..
Huvudet dunkar och jag är snuvig.
Fy vad jag klagar!

Nu ska jag Hoppa in i duschen och Duscha tills Idol börjar!
Då ska jag slänga mig i Sängen och krypa ned under ett varmt duntäcke och en varm filt!!

En posetiv sak med denna dag är ju självklart att jag fick träffa mannen i mitt liv!
Som dök upp som en superhjälte och räddade mig från den arga stygga farbrorn!
Med de vackraste ögonen jag någonsin skådat!
hihi^^

asså vilken slags tonåring är jag?
Uch! Är Aldrig sugen på att gå ut på krogen längre!!
Har mkt hellre en lugn hemmakväll!
Har vart omringad med Fullt med folk i över en vecka nu..
Och nu vill jag bara vara ENSAM! ^^
Love it!

Puss heeeeeeeej!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: