editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 7

Kategori: Allmänt

Körde som en Biltjuv genom stan efter jobbet.. Körde till och med ifrån Mathias! Det är inte fota det händer:P
haha!
Enbart för att hinna hämta ut mina biljetter på SF!!
Och jag hann precis på Minuten innan de stängde skiten.
Jävla dumma öppetider. 17.30-21.30 .. Då jobbar ju jag jämt! :(
Men jag hann!
Så på Söndag natt blir det gå på LuciaVakan med Arvid Och Kalle! LOVE IT!


Dag 07 - En bild av någon/något som har störst inverkan på dig..

Jag Har nog ingen speciell förebild eller ideal av människa som jag vill vara som..
Inte heller finns det någon speciell person som jag ser upp till och som påverkar mig på något speciellt sätt..

Jag tar nog del av ALLA runt omkring mig. och inte av en specifik person .
Jag är nog en liten MiniWannabee till alla som jag möter! :P
Faktiskt...

Grannen står och gapar för full hals som vanligt när han Duschar!
Idag blev det "Rihannas hit - Only girl (in the world) . HAHA!! Han sjunger så sjukt dåligt men la på en bra andrastämma:P

Nu blir det glo på Veckans Kanin och Dricka te! Thats What I do!

Har även bokat tattueringstid idag! den 24januari gaddar jag mig igen!!! UNDERBART!! :D 
puss hej! 

Kommentarer

  • Jempan säger:

    Det var så kul att träffa dig idag, raring!!!

    Du är alltid så glad :D

    2010-12-10 | 00:53:50
    Bloggadress: http://jempan.se

Kommentera inlägget här: