editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 5

Kategori: Allmänt

Dag 05- En bild från någonstanns där du har varit.

 åh, Jag älskar ju att resa och har därför rest ganska mkt.
Det är så svårt att välja vilken bild man ska ta!
Jag har som mål att besöka världens 7 underverk innan jag dör! så därför får det väl bli denna bild!
I love it!

Jag har vart i Egypten 3 ggr!
Och jag är så Förälskad i det landet att jag kommer återvända fler gånger!
Det var en sådan fantastisk upplevelse att få gå in i en Pyramid.
Och sedan Har jag ju även Badat med Delfiner i det landet! HELT sjukt underbart!
Egypten är verkligen himelen på jorden..
Men kanske slår det inte Tahiland.
Och visst var det en upplevelse att åka till Teneriffa med johanna helt ensamma! :)
Och på klassresan till Frankrike!
Eller grekland..
Turkiet och tunisien är inte mina favoritresor.
Nu vill ja åka och gå på Kinesiska Muren :) Se Grand Canion och åka till GRACE LAND!
Wooohoooow!
Jag måååste bara få se och uppleva andra saker än vårat trista land! :P


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Myyysigt !!

    2010-12-07 | 14:01:02

Kommentera inlägget här: