editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 4

Kategori: Allmänt

Dag 04 - en vana som du önskar att du inte har.

Jag har massa små ovanor som jag vill bli av med..
T.ex. Mitt Popcorn beroende. Och mitt beroende av Lipsyl.
Vet inte om jag har någon såndär STOR ovana..
Jag har mest Tvångsbeteenden..
Som att torka toalettsitsen innan jag sätter mig, spola vatten i kranen när jag kissar, ha håret i en tofs när jag sover, slå på klockan när det visar typ "13.13", hoppa över det 13de trappsteget när man går, Slå på GULBIL (jag slår tillochmed mig själv om jag inte har någon annan att slå) & sånna där fullt normala grejer..

Men en Ovana jag har måste ju Definitivt vara att jag Skjuter upp ALLT! Det spelar ingen roll vad det är. Jag Skjuter ALLTID upp det..
Jag har en dator här hemma som är pappas som jag skulle ha lämnat tillbaka i över ett halv år. Jag har bara bilder som jag måste flytta över till ett USB först. Och då måste jag köpa ett USB.. Vilket jag hela tiden skjuter upp..
Jag har inte packat upp min resväska sen Lund, vilket jag säkert inte kommer att göra föens jag ska ut och resa nästa gång eller när Shanna Desperat kommer att behöva sin väska!

Jag lixom maskar mig fram i livet! Hittar på Massa EXTREMT (o)Nödvändiga saker att göra för att jag ska slippa göra det jag egentligen borde göra!
Fyy! Det får bli skärpning på detta innan det blir ditt en riktigt Sjuklig vana..
Eller har det redan blitt det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: