editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 2

Kategori: Allmänt

Dag 02 - Meningen bakom din bloggs namn.
Ja hörrni..

Mitt bloggnamn är ju då "editjohanna"..
Jag kallades Edit under min Gymnasietid.
Det berodde på att bland de första skoldagarna i skolan så hade vi Teaterlektion Och min Teaterlärare Trodde att jag hette Edit.
Och eftresom att vi var 3st "johannor" i min klass, vilket var svårt att hålla reda på så Fick jag Smeknamnet Edit. Vilket blev mitt tilltalsnamn även av de flesta lärarna på skolan.
Sen vill man ju självklart ha ett Bloggnamn som är lätt att komma ihåg.
Så då Fick det bli som det blev.. :)
Tror även att det finns många där ute som faktiskt tror att jag heter Edit:P
Sådär ja..
Hemmkommen från jobbet..
De ringde klockan 09.20 imorse och bad mig börja tidigare För en Viss Shanna hade tydligen glömt bort att hon skulle jobba och låg och sov med avstängd mobiltelefon medans jag fick kliva upp ur sängen och fara till jobbet 4timmar innan jag skulle ha jobbat..
Det Känns riktigt bra!! Mycket extra pengar..
Men idag har det varit så SinnesMycket folk att jag nästan bröt ihop mot slutet när jag var var ensam i kundtjänst, hade 4växelrör, Mediatelefonen & MediaDisken, En Förbannad Kund och JORDENS kö! Och jag hade inte fått min Rast på över en timmas försening!
Då är det INTE roligt alltså!!
Helt Förskräckligt att det är så dåligt med personal nu när det ändå börjar närma sig jul..
Börjar faktiskt undra på riktigt hur mkt som jag pallar av att stressa och pressa mig själv till att stressa ännu mer.
Jag känner fortfarande av i Hjärtat när det blir alldeless för mkt.. Vilket det verkligen blev idag!

Men det är bara att bit ihop.
på't igen imorrn! Jag är så otroligt glad att jag får jobba! :D

Har handlat mys till mig själv ikv!
Det blir ost och kex med Glögg!!
Sjuuukt myysigt ska jag ha det!
Och jag har köpt så jag ska göra Apelsiner med Nejlikor i som är så fint till jul och hänga upp!

Sitter med min Mysigaste STORA skjorta och Raggsockor! och tända ljus!
Nu ska jag hoppa in i duschen..

Hoppas ni alla har haft en bra helg och att den fortsätter bra!
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: