editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

dag 10

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått enormt mkt julkänslor!
Dagen har bestått av jobb i några timmar. Sedan kom mamma och mormor. Då gick vi på julmarknad hos min granne - det vill säga WADKÖPING! :Ddock lite överskattat.. Men jag hittade lite fint:)

Jag köpte ett par superfina änglaörhängen, en kronljuslykta, ostkaka, och nu ska jag dricka te som jag köpte. Jag köpte 2 sorter. En med glöggsmak och ett med lussebullesmak :)

Så nu sitter jag och lyssnar på julmusik och myser efter att ha vart på USÖ och hälsat på min älskade gamelmormor som har opererat höften för andra gången.. Nu kommer hon förmodligen aldrig någonsin kunna gå igen:/

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, arg, ledsen, uttråkad, taggad, avslappnad..

Glad: The Lost Patrol – Alright
Arg: Thåström – Keops Pyramid - Löderup/Sofielund
Ledsen: Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
Uttråkad:Van Morrison – Precious Time
Taggad: September – Mikrofonkåt
Avslappnad: Dire Straits – Brothers In Arms
nu blir det myyys innan Kalle och Arvid kommer!! Det blir en lååååång natt vill jag lova! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: