editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dag 1

Kategori: Allmänt

Tänkte börja med en sådanhär "30-dagars lista" som blivit så populärt:P Skojjigt:P
Första inlägget här då:P

Från dag till dag kommer ni få reda på Fakta om  alltifrån vad jag har i handväskan - varför jag började blogga.
(får se hur länge jag orkar svara på dessa Förbestämda frågor). :P

Dag 01 - En nyligen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv..

1. Jag heter Johanna.
2. Jag bor i en liten 1:a i Wadköping, Örebro.
3. Jag jobbar på Coop Forum Lillån.
4. Jag flyttade hemifrån som 17åring. (flyttade till en lägenhet i Vingåker med min dåvarande Pojkvänn. Flyttade Till Örebro Sörby, och nu bor jag här).
5. Jag är en ensamvarg. Behöver Mycket ensamtid samtidigt som jag trivs med folk runtomkring mig.
6. Jag faller för killar med Rock'n'rollstil och det första jag lägger märke till är Händerna.
7. Min Största idol är Elvis Presley, och jag ska snart göra en tatuering tillägnad honom.
8. Jag bär på en mörk hemlighet.
9. Jag är väldigt känslosam. Har lätt för att gråta och Lätt för att Skratta!
10. Min största Fobi är Fötter, småkryp och Säkter.
11. De flesta av mina vänner är flera år äldre än jag.
12. Jag har ett enormt behov av att resa.
13. Jag älskar min Bror.
14. Det enda jag är riktigt bra på är att sjunga.
15. Jag strävar efter att finna mig själv.

Kommentarer

  • stina säger:

    Nej då Johanna du är bra på mycket inte bara att sjunga..Du fick ju mej på bra humör i dag

    kram

    2010-12-03 | 20:03:45
  • edit säger:

    åhh!! du är så fin!! Du fick mig med på humör!! BAMSEKRAM! <3<3<3<3

    2010-12-03 | 20:47:27
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du verkar vara en så sjukt mysig och jordnära person! Kram på dig och stå upp för dig själv!

    2010-12-03 | 21:22:39
  • edit säger:

    Tack snälla!

    Det värmer så Enormt mkt att få höra något sådant!

    Helt ofattbart!! <3

    2010-12-03 | 21:35:38
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: