editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

"vänner duger"

Kategori: Allmänt

skojar inte när jag säger att jag är HELT slut!!
känner inte ens att jag har vart en dag ledig!!
för imorse blev man som vanligt inringd och fick jobba dubbla pass!!
eftersom att jag trodde att jag skulle haft sovmorgon så blev det på något konstigt vis så att jag inte gick och la mig förens halv 3 på natten.. Och vaknade av att Chefen ringde 5 timmar senare och bad mig jobba.. "Visst" sa jag i sömnen och åkte till jobbet!!

Nu väntar jag på att min Kära Pontus ska komma och umgås med mig.. blev även övernattning men MASSA välbehövd sömn!

Sen imorrn bitti blir det upp tidigt och följa med SHANNA som ska Tatuera sig:D och sen vidare till jobbet efter det.. Så klart..

Puss hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: