editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

nästan klart!

Kategori: Allmänt


Liten smygtitt in i min lya lägenhet! inte klart än för övrigt.. lite grejer som ska upp på väggarna i "musikhörnan" och i hallen!! ;D men det känns redan ganska hemtrevligt! :)

Sitter och njuter av en kopp kaffe med öppen balkongdörr! :) eller Franskbalkongdörr iaf;)

ledig idag och imorrn!! Så sjukt härligt:)

Fixade tv:n igår.. så nu kan jag se på kanaler!! Helt sjukt!! Sen i Oktober har jag inte kunnat se på TV! känns helt sjukt egentligen! Men nu när jag tänker efter och väl kan se på tv så tycker jag de inte visades ett enda bra program:S Nån som har förslag på vad man ska kolla på nu för tiden! Känner att jag ligger lite bakom flötet vad det gäller TV-Världen!  


Skulle handla efter jobbet här om dagen.. Och passade på att handla lite Lotter! För jag tror och hoppas att jag någon dag kommer få den där Miljonvinsten!
Jonte säger:
-Du måste ta den här Femmanlotten också! För det är den allra sista! Och tänk om kunden bakom dig köper den och kommer tillbaka och säger "WOOHOOW! Jag vann 200 tusen"
Jag skrattar och säger:
- JA!! Det vore ju helt otroligt! Speciellt med tanke på att maxvinsten på en Femmanlott är 100 tusen!

Jag köpte lotten iaf!! OCh tro mig! Det var den ENDA lotten jag vann på!! :O 5 kr!! Fattas bara några nollor så var jag när miljonen iaf;)

Nu ska jag sätta ihop den den sista barstolen;) Och städa undan lite kartonger!!
runt kl 5 kommer mamma och micke hit och hjälper mig borra upp lite grejer och dricker kaffe med mig!
MYYS!!:D
hihi.. Puss puss! <3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Måste kännas skönt att komma upp från källaren. Härligt med fönster. Ser så mysigt ut. Kram

    2010-08-03 | 12:12:11
  • Jempan säger:

    Åååååh, vas fint och mysigt du har fått det hemma :D

    2010-08-04 | 12:14:40
    Bloggadress: http://jempan.se
  • EMMAAA säger:

    shit vad mysigt de börjar bli :)

    2010-08-05 | 15:05:31
    Bloggadress: http://emmsi.devote.se

Kommentera inlägget här: