editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

mitt andra jag

Kategori: Allmänt


ni som följer min blogg och så vet ju om mitt missbruk av att köpa mat från MAX efter en utekväll full av alkohol!!
i torsdags vaknade jag ju upp efter en härlig onsdagskväll/natt.. Då var hela köket och kylen FULL av MAXMAT!! Jag hade tydligen köpt 2 stora Mål därifrån påvägen hem från krogen.. Och jag hade inte ätit en smula av det!

Nåväl.. igårkväll skulle jag öppna mitt lilla frysfack och ta ut min ben&jerry som jag har där inne!! Och gissa vad jag hittade:O ?
En jävla cheeseburgare och en glass från MAX!!
Asså jag vet inte vad det är med "mitt andra jag".. men hon verkar vara en aning orolig för att jag ska svälta ihjäl och är snäll nog att ladda upp mitt matförråd med massa äcklig mat:O

Jag vet.. jag är konstig....

nu har jag iaf ätit mig mätt på massa tacos^^
och nu väntar jag bara in att mitt favorittvprogram BINGOLOTTO ska börja!! ^^
för jag ska bli miljonär! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: