editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

midsommarnattsdröm

Kategori: Allmänt

hallå hallå..
Idag blir det hemfärd!
Håller tummarna för att det får räcka med 40 mil hem och inte 60 som på hitvägen..
Jag vann självklart på Bowlingen igår... NOT! Kalle vann såklart! Eftersom att jag typ gjorde 4 övertramp:P Aldrig vart med om att man kan få övertramp på Bowling:O

iaf..
Kom på att jag aldrig la upp bilder från min midsommar.. Och nu hittade jag dem när jag tömde Kameran!
Bättre sent än aldrig.. Ellerhur? :)

Och sen fick jag köra båten hem till fastlandet efter en fin midsommar:)

Nej ni.. nu är det dags att packa iordning här i Idre för att bege sig hemmåt till verkligheten och jobbet!! Har fått 2 samtal från jobbet idag då de fråga om jag kan jobba idag.. men som sagt så befinner jag mig 40 mil hemmifrån.. Men imorrn drar jag igång!! Go och Glad KexChoklad!! Hejsvejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: