editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Man mår som man förtjänar..

Kategori: Allmänt

Vem i helvete är den där Måtta? Och varför ska jag Dricka med honom!?

idag mår man som sagt som man förtjänar.. Och som vanligt när jag vaknar så hittar jag mat från MAX i hela lägenheten! Fattar inte varför jag alltid tar svängen förbi där och köper upp hela deras sortiment!!

Jag lovar.. Kalla slämmiga pommes och en torr stel hamburgare är fakriskt inte vad jag är sugen på just nu!!

Var iaf en AWESOME night!!
:!

Jag var på Marieberg med márika innan jobbet!!
Var så sjukt roligt!! Massa skratt vill jag lova!!
sen åkte jag till jobbet några timmar.. Som vanligt massa tjaffs med en viss person^^
Sen hem..
Micke kommer och steker med mig medans jag gör mig i ordning..
Sen cykla hem till Elias. Äta tårta, Dricka, öppna paket, dricka,  Skratta. och wait for it-...... DRICKA.
Sen vidare på en annan fest med typ 50pers i minsta lägenheten:P
Sen upp på stan. RITZ!!
Woohhoooooww!!!
Asså kvällen var oslagbar! :D
LOVE!!

OCh vet ni en sak!
JAg har insett hur otroligt mkt jag kommer sakna min ELIAS nu när han flyttar till Lund!!:(
Men jag och Björn ska ju åka ner och hälsa på han snart^^

här kommer några bilder:P

Nu blir det minsann sova lite innan det är dags att dra sig mot jobbet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: